کرم کوچک کننده و فرم دهنده بینی های گوشتی .محصول کشور اسپانیا و دارای تاییدیه از وزارت بهداشت . در مدت 45 روز در صورتی که فرم بینی به صورت گوشتی باشد می توانید کاهش سایز را مشاهده نمایید.
کرم کوچک کننده و فرم دهنده بینی های گوشتی .محصول کشور اسپانیا و دارای تاییدیه از وزارت بهداشت
  • اگر قادر به پرداخت هزینه های گزاف عمل بینی نیستید.
  • اگر از عوارض عمل های جراحی بر روی بینی آگاهید
  • اگر میخواهید در کمترین زمان ممکن به نتیجه ای مطلوب برسید
  • اگر به دنبال محصولات تایید شده و معتبر از آزمایشگاه های معتبر هستید
 در مدت 45 روز در صورتی که فرم بینی به صورت گوشتی باشد می توانید کاهش سایز را مشاهده نمایید.ما به شما کرم های کوچک کننده بینی  beautiful nose  را پیشنهاد می کنیم.
این محصول در یکی از بهترین لابراتور های مجهز اسپانیا ساخته شده و توسط داروساز های مطرح اروپا و آمریکا تست و بررسی شده است. بخش اعظم مواد تشکیل دهنده این محصول گیاهی و هربال می باشد.
  • توضیحات بیشتر:
کرم کوچک کننده و فرم دهنده بینی بیوتیفول نوز از بهترین ترکیبات گیاهی ساخته شده و تاثیر بسزایی در کاهش سایز بینی های گوشتی دارد.
بینی های گوشتی در اصطلاح به آن دسته از بینی هایی گفته می شود که سایز به نسبت بزرگ و فاقد استخوان های مشخص در بینی است . استفاده از کرم بیوتیفول نوز باعث کم شدن ورم ها و یا پف بینی می شود.
همینطور افرادی که در اثر عمل های جراحی بینی دچار ورم بینی شده اند می توانند این محصول را استفاده و تاثیر آن را در 45 روز مشاهده کنند.
 
  • طریقه مصرف:
این محصول را روزانه 3 مرتبه باید روی بینی استفاده کنید. لازم است قبل از استفاده پوست کاملا تمیز و شسته شود. پس از خشک کردن بینی مقدار کمی از کرم کوچک کننده بینی را روی بینی زده و از پایین به سمت بالا ماساژ دهید تا محصول کاملا جذب پوست شود.