۱۲۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

کتاب الکترونیکی زبان اصلی 5G System Design: An End to End Perspective

English | ISBN: 3030222357 | 2020 | 393 Pages | PDF | 15 MB

This book presents a detailed pedagogical description of the 5G commercial wireless communication system design, from an end to end perspective. It compares and contrasts NR with LTE, and gives a concise and highly accessible description of the key technologies in the 5G physical layer, radio access network layer protocols and procedures. This book also illustrates how the 5G core and EPC is integrated into the radio access network, how virtualization and edge computer fundamentally change the way users interact with the network, as well as 5G spectrum issues.

This book is structured into six chapters. The first chapter reviews the use cases, requirements, and standardization organization and activities for 5G. These are 5G requirements and not NR specifically, as technology that meets the requirements, may be submitted to the ITU as 5G technology. This includes a set of Radio Access Technologies (RATs), consisting of NR and LTE; with each RAT meeting different aspects of the requirements. The second chapter describes the air interface of NR and LTE side by side. The basic aspects of LTE that NR builds upon are first described, followed by sections on the NR specific technologies, such as carrier/channel, spectrum/duplexing (including SUL), LTE/NR co-existence and new physical layer technologies (including waveform, Polar/LDPC codes, MIMO, and URLLC/mMTC). In all cases the enhancements made relative to LTE are made apparent.

The third chapter contains descriptions of NR procedures (IAM/Beam Management/Power control/HARQ), protocols (CP/UP/mobility, including grant-free), and RAN architecture. The fourth chapter includes a detailed discussion related to end-to-end system architecture, and the 5G Core (5GC), network slicing, service continuity, relation to EPC, network virtualization, and edge computing. The fifth and major chapter describes the ITU submission and how NR and LTE meet the 5G requirements in significant detail, from the rapporteur responsible for leading the preparation and evaluation, as well as some field trial results.

Engineers, computer scientists and professionals with a passing knowledge of 4G LTE and a comprehensive understanding of the end to end 5G commercial wireless system will find this book to be a valuable asset. Advanced-level students and researchers studying and working in communication engineering, who want to gain an understanding of the 5G system (as well as methodologies to evaluate features and technologies intended to supplement 5G) will also find this book to be a valuable resource.

این کتاب توضیحات مفصلی در زمینه آموزش سیستم ارتباطات بی سیم تجاری 5G ، از منظر انتهایی تا انتها ارائه می دهد. این NR را با LTE مقایسه و تضاد می کند ، و شرح مختصر و کاملاً در دسترس از فن آوری های کلیدی در لایه فیزیکی 5G ، پروتکل ها و رویه های لایه دسترسی به رادیو شبکه می دهد. این کتاب همچنین نشان می دهد که چگونه هسته 5G و EPC در شبکه دسترسی رادیویی ، چگونه مجازی سازی و لبه رایانه اساساً نحوه تعامل کاربران با شبکه و همچنین موضوعات طیف 5G را تغییر می دهد.
این کتاب در شش فصل ساخته شده است. در فصل اول موارد استفاده ، الزامات و سازمان استاندارد و فعالیتهای مربوط به 5G بررسی شده است. اینها 5G الزامات هستند و به طور خاص NR نیستند ، زیرا فناوری ای که شرایط را برآورده می کند ، ممکن است به عنوان فناوری 5G به ITU ارسال شود. این شامل مجموعه ای از فناوری دسترسی رادیویی (RAT) ، متشکل از NR و LTE است. با هر RAT جنبه های مختلف الزامات را ملاقات می کند. فصل دوم رابط هوایی NR و LTE را در کنار هم توصیف می کند. جنبه های اساسی LTE که NR بر پایه آن ایجاد می کند ، ابتدا شرح داده می شود و پس از آن بخش هایی در مورد فناوری های خاص NR مانند حامل / کانال ، طیف / مضاعف (از جمله SUL) ، همبستگی LTE / NR و فن آوری های جدید لایه فیزیکی (از جمله شکل موج) ، کدهای قطبی / LDPC ، MIMO ، و URLLC / mMTC). در تمام موارد ، پیشرفتهای ساخته شده نسبت به LTE آشکار است.

فصل سوم شامل توصیف روشهای NR (مدیریت IAM / پرتو / کنترل نیرو / HARQ) ، پروتکل ها (CP / UP / تحرک ، از جمله بدون کمک هزینه) و معماری RAN است. فصل چهارم شامل بحث مفصلی است که مربوط به معماری سیستم پایان به انتها ، و 5G Core (5GC) ، برش شبکه ، تداوم سرویس ، ارتباط با EPC ، مجازی سازی شبکه و محاسبات لبه است. در فصل پنجم و مهم ، ارائه ITU و چگونگی پاسخگویی NR و LTE به تفصیل قابل توجه الزامات 5G ، از گزارشگر مسئول رهبری تهیه و ارزیابی و همچنین برخی نتایج آزمایش میدانی توضیح داده شده است.
مهندسین ، دانشمندان رایانه و متخصصان با دانش گذرا از 4G LTE و درک کاملی از سیستم بی سیم تجاری پایان تا 5G ، این کتاب را به عنوان یک دارایی ارزشمند می یابند. دانش آموزان و محققان سطح پیشرفته که در مهندسی ارتباطات مشغول به کار هستند و می خواهند درکی از سیستم 5G (و همچنین روشهای ارزیابی ویژگیها و فناوریهای در نظر گرفته شده برای تکمیل 5G) کسب کنند ، نیز این کتاب را به عنوان یک منبع ارزشمند خواهند یافت.

برای تهیه این کتاب به آی دی تلگرام زیر پیام دهید.

@pishronoviniran

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر مدل Oily And Acne-Prone Medium حجم 40 میلی لیتر

نقد و بررسی اجمالی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

کرم ضد آفتاب بیزانس مدل GB-40U حجم 30 میلی‌لیتر

کرم ضدآفتاب بیزانس با رنگ «بژ طلایی»، نیاز پوست به ضد آفتاب را به طرز بسیار عالی و شگفت‌انگیزی برطرف می‌کند. البته این کرم فقط یک محصول آرایشی نبوده و قادر است لک‌های پوست شما را به طور کامل پوشانده و با استفاده از مواد ضدحساسیت‌زا از ایجاد حساسیت پوستی جلوگیری کند. این محصول پوشش و ماندگاری بالا (تا ۱۲ ساعت) داشته و ضد آب بوده و به همین دلیل، قادر است به مدت طولانی بدون کوچکترین تغییر ظاهری روی پوست باقی بماند. نکته‌ی بارز این فرآورده، سبک بودن آن به دلیل عدم استفاده از روغن‌های سنگین است. کمپانی فرانسوی بیزانس با بیش از ۲۰ سال تجربه و ارائه‌ی راهکارهای تخصصی حفاظت از پوست در مقابل آفتاب، در تولید محصولات ضد لک نیز پیشگام بوده و اکنون با معرفی ضدآفتابی مقاوم در برابر تعریق و آب، محافظت‌کننده در برابر پرتوهای مضر UVA و UVB، ضد حساسیت و قابل استفاده در دور چشم، تحولی بزرگ در محصولات ضدآفتاب ایجاد کرده است.

 

اگر می‌خواهید که اشعه‌های آفتاب بر روی پوست شما اثر مخرب نداشته باشند، استفاده از ضد آفتاب را جدی بگیرید. ضد آفتاب می‌تواند پوست شما را در برابر اثرات منفی که اشعه‌های مضر خورشید بر روی آن می‌گذارد، محافظت کرده و از بوجود آمدن چین‌ها بر روی پوست جلوگیری کند. برند سی گل سری ضد آفتاب‌های خود را تحت نام Sun Pro ، برای حالت‌های مختلف عرضه کرده که هر کدام از آن‌ها با دارا بودن خواصی، می‌توانند از پوست مراقبت کرده و حتی آن‌را تقویت و یا ترمیم کنند. یکی از این محصولات، کرم ضد آفتاب رنگی با SPF60 است. این تیوپ 50 میلی لیتری با رنگ بژ روشن حاوی ترکیباتی از عصاره آلوئه ورا، جوانه گندم و ویتامین E است. همچنین دارای فیلترهایی برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های ,UVA UVB و IR است. این کرم رادیکال‌های آزاد را از پوست دور کرده و قدرت دفاعی پوست را بالا می‌برد. استفاده از آن سبب می‌شود تا به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان، از ضایعات پوستی جلوگیری کند. استفاده از ضد آفتاب می‌تواند ضمن ابجاد سد محافظتی قوی در برابر آفتاب، به عناون پایه‌ی آرایش هم در نظر گرفته شود. یادتان باشد. هر روز باید از این محصول استفاده کرده و حداقل 30 دقیقه قبل از خروج از منزل و قرار گیری در معرض آفتاب آن را بر روی پوست خود بمالید. همین طور در صورت تعریق زیاد، آن را تجدبد کنید. با خرید این محصول بهترین مراقبت را از پوست‌تان به عمل آورید.

 

محصولات MQ ساخته شده از مواد با کیفیت می باشد. این محصولات در یکی از معتبرترین لابراتوارهای فرانسه و زیر نظر اساتید فن در صنعت مراقبت از پوست و مو فرموله شده است. این کمپانی کرم های ضد آفتاب خود را روانه بازار کرده است که ساخته شده از مرغوبترین و جدیدترین مواد اولیه و دارای حداکثر حفاظت در برابر پرتوهای مضر آفتاب هستند. این محصولات دارای ساختاری سبک بوده و در عین حال به دلیل داشتن ترکیبات مرطوب کننده قوی و ضد چروک، نرمی و لطافت را به پوست بازمی گرداند. یکی از این محصولات، کرم ضد آفتاب فاقد چربی SPF 50 است. که در چهار رنگ صورتی، بژ طبیعی، بژ روشن و بدون رنگ موجود است. این ضد آفتاب مناسب پوست های چرب و مستعد جوش و آکنه است که در مقابل تعریق مقاوم است همچنین دارای ساختاری بسیار سبک است که محافظ قوی پوست در برابر تاثیرات مخرب اشعه های مضر UVA و UVB به حساب می آید. و از آنجایکه برای پوست های چرب و مستعد جوش و آکنه ساخته شده است لذا دارای خاصیت ضد میکروبی و تنظیم کننده ترشح چربی پوست است. علاوه بر این از خاصیت مات کنندگی و ضد براقی پوست برخوردار است. جهت استفاده نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض اشعه آفتاب روی پوست تمیز مالیده شود و هر دو ساعت یکبار آن را تجدید کنید.

 

پایگاه خبری پیشرونوین ایران
سایت خبری پیشرو نوین ایران
آدرس تلگرام:  https://t.me/uniquemans یا @uniquemans
آدرس اینستاگرام:   @pirozshodan

از طریق لینک با تخفیف ویژه کرم را تهیه فرمائید.

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

کرم مرطوب کننده قوی مدیلن مناسب پوست خشک حجم 50 میلی لیتر

فرقی نمی‌کند پوست‌تان خشک، چرب یا ترکیبی از هر دو باشد چون مرطوب کننده‌ها روند فرسایش پوست را به تعویق می‌اندازند و از آن در برابر تغییرات ناگهانی آب‌وهوا محافظت می‌کنند. مرطوب‌کننده‌ها به اشکال مختلف لوسیون مایع، پماد و کرم دیده می‌شوند که میزان چربی و آب آن‌ها باهم تفاوت دارد و غلظت‌ آن‌ها در هر شکل متفاوت است. مهم‌ترین نکته در انتخاب یک مرطوب‌کننده، توجه به نوع پوست است که می‌تواند خشک، چرب، معمولی و مختلط باشد. برای اینکه نوع پوست‌تان را بشناسید کافی است پس از حمام کردن، روی پوست تمیز خود دست بکشید و متوجه میزان چربی روی آن شوید. برای پوست‌های خشک باید از مرطوب کننده‌های حاوی چربی استفاده کرد. برای افراد با پوست خشک یک پیشنهاد خوب وجود دارد و آن استفاده از کرم مرطوب کننده‌ی مدیلن مخصوص پوست خشک است. این مرطوب کننده قوی در تیوپی با حجم 50 میلی لیتر عرضه شده است. ترکیبات آن حاوی آمونیوم لاکتات 12 درصد بوده که این ماده از ضخیم شدن لایه‌ی بیرونی پوست ممانعت می‌کند. استفاده از مرطوب کننده‌ی قوی مدیلن جهت بهبود خشکی‌های شدید، پوسته پوسته شدن و بخصوص افرادی که دچار اگزما هستند بسیار مفید و موثر است. این کرم کمک می‌کند تا خارش، و قرمزی‌های ناشی از التهابات پوستی نیز ازبین برود. این کرم محصول ایران با کیفیت مطلوب برای کمک به ترمیم پوست‌های خشک ارائه شده است. پزشکان متخصص پوست برای داشتن پوستی مرطوب و نرم بهترین زمان استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده را سه دقیقه بعد از حمام می‌دانند.

پایگاه خبری پیشرونوین ایران
سایت خبری پیشرو نوین ایران
آدرس تلگرام:  https://t.me/uniquemans یا @uniquemans
آدرس اینستاگرام:   @
pirozshodan

جهت خرید محصولات از طریق لینک های زیر اقدام فرمائید.

 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

فروشگاه اینترنتی انواع کرم های دیجی کالا قسمت سوم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

فروشگاه اینترنتی انواع کرم های دیجیکلا بخش دوم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

فروشگاه اینترنتی انواع کرم های دیجیکالا با تخفیف ویژه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

۳ روز عزای عمومی در «کربلاء» اعلام شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

آمریکا حملات به طالبان را پس از توقف مذاکرات افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه دیلی‌تلگراف به نقل از منابع نظامی گزارش می‌دهد پیش‌بینی می‌شود که فرماندهان آمریکایی حملات هوایی برای هدف قرار دادن فرماندهان طالبان را افزایش دهند.

از سوی دیگر انتظار می‌رود گروه طالبان نیز در واکنش به قطع گفتگوها حملات و عملیات مسلحانه خود را گسترش دهد و در نتیجه طی هفته‌های آینده حملات خشونت بار در افغانستان تشدید خواهد شد.

یک منبع نظامی گفته است: «آمریکایی‌ها گفته‌اند که اکنون فرماندهان طالبان را به طور جدی هدف خواهند گرفت».

هر دو طرف با وجود ادامه مذاکرات طی یک سال اخیر عملیات نظامی خود را متوقف نکرده بودند.

دونالد ترامپ روز دوشنبه در توئیتی نوشت: «ما در افغانستان به‌عنوان پلیس خدمت کرده‌ایم و وظیفه سربازان ما که در جهان بهترین هستند قاعدتا نمی‌بایست این باشد. طی چهار روز گذشته ما به دشمنان خود شدیدتر از هر زمان دیگری در ده سال گذشته حمله کرده‌ایم.»

ترامپ در گفتگو با خبرنگاران در کاخ سفید نیز چند بار تاکید کرد که مذاکرات با طالبان به نظر او منتفی‌ست. او افزود برنامه‌اش این بود که در کمپ دیوید با رهبران طالبان دیدار کند ولی این دیدار را لغو کرده است.

ترامپ بار دیگر به کشته شدن سرباز آمریکایی در حمله اخیر این گروه اشاره کرده و می‌گوید: «وقتی شنیدم که آنها یکی از سربازان ما و ۱۲ نفر دیگر را کشته‌اند به هیچ عنوان حاضر نیستم در چنین وضعیتی با آنها دیدار کنم. آنها مرتکب اشتباه بزرگی شدند.»

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، نیز پس از لغو مذاکرات توسط دونالد ترامپ گفت: «باید بدانید که طی ۱۰ روز گذشته ما بیش از هزار نفر از نیروهای طالبان را کشته‌ایم. شرایط برای طالبان وخیم‌تر شده و در آینده نزدیک از این هم وخیم‌تر خواهد شد.»

در پاسخ به سئوالی در مورد تشدید عملیات نظامی، پمپئو گفت: «توضیح در مورد این جزییات به وزارت دفاع مربوط می‌شود. ولی هیچ‌کس نباید در مورد اراده رئیس‌جمهوری ترامپ برای رسیدن به این اهداف تردید داشته باشد».

پایگاه خبری پیشرونوین ایران
سایت خبری پیشرو نوین ایران
منبع :سایت خبری تابناک
آدرس تلگرام:  https://t.me/uniquemans یا @uniquemans
آدرس اینستاگرام:   @pirozshodan

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ

برکناری بولتون موضع روسیه در قبال آمریکا را تغییر نمی دهد

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر وبلاگ