سیسکو در ۱۵۰ کشور جهان مرکزهای آموزشی به منظور تعلیم افراد برای طراحی و نگهداری شبکه‌های رایانه‌ای تأسیس کرده‌است. سیسکو مدارکی را برای متخصصین در زمینه‌های مختلف شبکه ارائه می‌کند؛ که شامل این مدارک می‌شود:
    CCIE - Cisco Certified Internetwork Expert (متخصص شبکه بندی سیسکو)
    CCNP - Cisco Certified Network Professional (حرفه‌ای شبکه سیسکو)
    CCDP - Cisco Certified Design Professional (حرفه‌ای طراحی سیسکو)
    CCIP - Cisco Certified Internetwork Professional (حرفه‌ای شبکه بندی سیسکو)
    CCSP - Cisco Certified Security Professional (حرفه‌ای امنیت سیسکو)
    CCVP - Cisco Certified Voice Professional (حرفه‌ای تلفن اینترنتی سیسکو)
    CCDA - Cisco Certified Design Associate (همکار طراحی سیسکو)
    CCNA - Cisco Certified Network Associate (همکار شبکه سیسکو)
    CCSI - Cisco Certified Systems Instructor (آموزش دهنده سامانه‌های سیسکو)
تا چندی پیش مدرک CCIE پیشرفته‌ترین و بالاترین مدرک ارائه شده توسط سیسکو در زمینه شبکه‌های رایانه‌ای بود. در هرم تحصیلی ارائه شده توسط شرکت سیسکو، در قاعده هرم مدرک CCNA به عنوان مدرک ورود به چرخه تحصیلی و کسب علوم شبکه‌ای قرار گرفته و عنوان نصب و پشتیبانی ادوات شبکه‌ای سیسکو را به خود اختصاص داده‌است. در همین سطح مدرک CCDA که ویژه طراحی مقدماتی شبکه‌های سیسکو می‌باشد نیز وجود دارد. در یک سطح بالاتر سه مدرک CCNP, CCDP و CCIP لایه میانی این هرم را تشکیل داده و عنوان مدیریت شبکه‌های پیشرفته و پیچیده سیسکو را به خود اختصاص داده‌اند و بالاخره این‌که مدرک CCIE با قرار گرفتن در سطح متخصص، به عنوان طراح اصلی و مدیریت رده بالای شبکه‌های سیسکو شناخته می‌شود. 
⬅️⬅️⬅️⬅️جهت تهیه این پک کمیاب کتاب های سیسکو تاریخ انتشار ۲۰۲۱ دایرکت پیام بفرستید.

اینستاگرام:
@cyberwebsite
@cyber_website
#سیسکو #سی_سی_ان_ای #آموزش_شبکه #آموزش_سیسکو #سی_سی_آی_ای #کتاب_سیسکو #کتاب_سی_سی_ان_ای #کتاب_سی_سی_ان_پی #کتاب_زبان_اصلی #کتاب_سی_سی_آی_ای #کتاب_روتینگ #کتاب_سوئیچینگ #کتاب_های_سیسکو #فناوری_اطلاعات #آموزش_سیسکو_سی_سی_ان_ای #پک_کامل_سیسکو #کابل_شبکه #شبکه_های_کامپیوتری #امنیت_شبکه #هاست #دامین