مالک متمول باشگاه تراکتور در خصوص وضعیت باشگاه‌داری در ایران گفت: باشگاه‌داری در ایران ورشکسته است و دلیل آن هم این است که با مدیریت دولتی اداره می‌شود و از طرفی از امکانات درست استفاده نشده و نتوانسته‌ایم در آسیا و حتی در جهان بدرخشیم. مدیران دولتی از جیب خودشان هزینه نمی‌کنند و از جیب ۸۰ میلیون ایرانی برای یک سری از باشگاه‌ها استفاده می‌شود و از طرفی سوءمدیریت‌ها هم مشخص است.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا زنوزی درباره اینکه آیا به شما پیشنهاد خرید پرسپولیس یا استقلال شده؟ افزود: زمان آقای سعیدلو به من پیشنهاد خرید استقلال داده شد که من قبول نکردم؛ چراکه آن زمان تیم گسترش فولاد را در لیگ دسته اول داشتم و گفتم که اگر قرار باشد در تیم پرهوادار کار کنم، اولویت اول و آخر من تیم تراکتور که تیم شهر خودم هست، خواهد بود. من از سال ۷۵ از فوتسال تیم‌داری کردم و حالا هم در فوتبال کار می‌کنم. شاید این ایراد گرفته شود که فلانی ورزشی نیست، اما شما در دنیا به ندرت ورزشکاران حرفه‌ای را می‌بینید که در تجارت موفق باشند. هر کاری باید دست کننده آن باشد.

مالک باشگاه تراکتور در خصوص اینکه شایعه دلالی در این تیم وجود دارد، گفت: من دلالی را رد نمی‌کنم؛ چراکه من خودم چند دلال می‌فرستم تا بروند و قیمت یک بازیکن را برایم دربیاورند، اما دلال‌ها از جیب من نمی‌زنند؛ چراکه برای درآمدم زحمت کشیده‌ام و نمی‌گذارم کسی از جیبم پول اضافه بردارد، اما این باشگاه‌های دولتی هستند که هزینه‌ها را بالا می‌برند، چون از جیب خودشان هزینه نمی‌کنند. ما خارجی‌های خوبی خریدیم و فقط استوکز اخلاقش مشکل داشت، وگرنه همه خارجی‌های ما خوب هستند.

پایگاه خبری پیشرونوین ایران
سایت خبری پیشرو نوین ایران
منبع :سایت خبری تابناک
آدرس تلگرام:  https://t.me/uniquemans یا @uniquemans
آدرس اینستاگرام:   @pirozshodan