آموزش کامل ثبت نام و کسب درآمد میلیونی با سایت خارجی Neobux


قدم اول :معرفی نئوباکس :

بهترین استرتژی نئوباکس

سایت نئوباکس Neobux درواقع یکی از بهترین و مطمئنترین و پربازده ترین سایتهای PTC خارجی هست ، که میتونید به راحتی تا ماهی ۱۰ میلیون تومان از این سایت کسب کنید .
در اینجا میتونم بگم قدیمی ترین و معتبرترین سایتی که در زمینه PTC کار میکنه همین Nxeobux هست .
سایت نئوباکس از سال ۲۰۰۸ در کشور پرتغال شروع به کار کرد و ، مطمئنا کسانی که با سیستم سایتهای کسب درآمد با روش PTC آشنا هستند این سایت رو بخوبی میشناسند ، و از طرفی این سایت قابلیت استفاده در همه کشورهای دنیا رو داره و هر کجا که باشید میتونید ازش استفاده کنید .



بهترین استراتژی در نئوباکس چیست؟

قدم دوم : مراحل ثبت نام در سایت Neobux

خب بریم شروع کنیم .
بعد از کلیک کردن روی بنر بالا ، مستقیما وارد وبسایت Neobux خواهید شد ، که صفحه اول سایت Neobux شبیه عکس زیر هست .
( نکته مهم اینکه با هر آی پی آدرس فقط یک حساب میتونید باز کنید ، یعنی اگه یک خط اینترنت دارید فقط یک حساب میتونید باز کنید، دیگه بقیه اعضای خونتون نمیتونند حساب باز کنند مگر اینکه یک خط دیگه اینترنت و همچنین یک کامپیوتر دیگه داشته بگیرند ، و خودتون هم نمیتونید از یک خط اینترنت و یک کامپیوتر ۲ تا حساب باز کنید )





برای شروع ثبت نام وقتی سایت نئوباکس باز شد ، مطابق شکل بالا ، روی Register کلیک کنید ، بعد از اینکه روی Register کلیک کردید ، یک پنجره جدید باز میشه که شبیه تصویر زیر هستش :




برای باز کردن حساب در Neobux باید همه قسمتهای فرم Register رو که در تصویر بالا میبینید به صورت زیر پر کنید .

Username : شما باید یک Username برای خودتان انتخاب کنید و در این قسمت بنویسید ، بعدا برای ورود به سایت باید از این Username استفاده کنید .
وقتی یوزر نیمتان را انتخاب کردید و در کادر مخصوصش نوشتید ، لطفا روی یک تکه کاغذ یادداشتش کنید که فراموشش نکنید .
Password : در این قسمت باید یک پسورد برای حسابی که در نئوباکس خواهید داشت در نظر بگیرید و پسوردتون رو توی کادر جلوی پسوورد وارد کنید ، لطفا پسوردتون رو هم روی کاغذ در کنار یوزنیم یادداشت کنید که فراموشش نکنید .
Password Confirmation :یعنی در این کادر باید همون پسوردی که در کادر قبلی نوشتید ، در این کادر هم بنویسید، دقت کنید که هر دوتاش کاملا شبیه هم باشه وگر نه سیستم قبول نمیکنه .
Email : در این قسمت هم باید ایمیلتون رو وارد کنید ، دقت کنید که ایمیلی رو بنویسید که فعال باشه ، چون بعد از پروسه ثبت نام ، یک ایمیل از طرف سیستم برای شما ارسال میشه که باید تائیدش کنید .پس فراموش نشه که ایمیلتون فعال و صحیح باشه .
Payza/Paypal Email : فعلا همون ایمیلی رو که در کادر قبلی نوشتید ، در همین کادر هم بنویسیدش ( در مطالب بعدی در مورد حساب پی پال و پیزا خواهم گفت ، اینها حسابهایی هستند که پولی رو که درمیارید میاد توی این حسابها )



: ریفرر یعنی باید یوزرنیم ( Username ) کسی که شما را به Neobux معرفی کرده در این کادر بنویسید . و الان شما از طرف من دارید معرفی میشید ، میتونید Username منو توی این کادر بنویسید .
یوزر نیم من هم اینه : hastimahdi ( کپی کنید بذارید اونجا البته اگه ازتون خواست)

نکته : در اولین قسمت نحوه ثبت نام ، من یک بنرگذاشته بودم که نوشته بودم اینجا رو کلیک کنید برای شروع ثبت نام ، اگر از اون لینک یا اون عکس وارد بشید ، دیگه سایت Referrer رو ازتون نمیخواد و این گزینه را دیگه نمیذاره توی فرم ثبت نام براتون و با ثبت نام از طریق همون بنر بالا ، شما مستقیم میائید زیرمجموعه ما میشید و اگر از جای دیگه ای هم وارد شدید و توی فرم ثبتنام سایت از شما خواست که یک Referrer بنویسید

میتونید Username من رو بنویسید که این هست :hastimahdi
پس دقت کنید اگر از بنر بالا که من دادم برای ثبتنام وارد بشید ، دیگه گزینه referrer توی فرم ثبتنام نیست و نیازی نیست کاری بکنید .



Birth Year : این یعنی سال تولد شما ، که باید سال تولدتون رو توی این کادر بنویسید ، دقت کنید که سال تولدتون رو باید به میلادی بنویسید نه به شمسی .
Verification Cod : وریفیکشن کد یعنی کدی که موارد وارد شده در فرم رو تائید کنه، در جلوی این وریفکشن کد ، یک کادر هست که تصویر چندتا عدد و یا حرف انگلیسی وجود داره ، اونها رو توی کادر بنویسید .

Declaration : و بعد از اینکه همه اطلاعات رو به درستی پر کردید ، در آخر یک جمله به انگلیسی نوشته شده و یک مربع خالی هم جلوش هست و جمله این هست

I declare to have read,understood and accepted the terms of service
این جمله یعنی اینکه شما قوانین سایت رو قبول دارید و باید مربع خالی که جلوی این جمله هست رو کلیک کنید .

Continue : بعد از اینکه مطمئن شدید همه مراحل را کامل و صحیح پر کرده اید ، روی دکمه ای که نوشته شده Continue کلیک کنید . ( باز هم تکرار میکنم قبل از اینکه روی Continue کلیک کنید ، حتما یوزر و پسووردتون رو یادداشت کنید ، اگه یادتون بره دیگه نمیتونید مجدد حساب باز کنید )
زمانی که روی Continue کلیک کردید ، وارد یک پنجره جدید میشید که شبیه تصویر زیر هست :





همان طور که در عکس میبینید ، دوتا باکس خالی وجود داره که من با نامهای Bux1 و Bux2
Bux1 : بالای باکس ۱ نوشته Validation Cod For ، در مرحله قبل که شما روی گزینه Continue کلیک کردید ، یک ایمیل از طرف سایت نئوباکس برای شما ارسال شد ، دقیقا به همون ایمیلی که در فرم ثبتنام وارد کردید .
حالا باید وارد ایمیلتون بشید ، ایمیلی که به دستتون رسیده شبیه تصویر زیر هست و در داخل ایمیل همانطور که در تصویر می بینید شامل یک کد هست که باید این کد را کپی کنید و در Bux1 قرار بدید.



Bux2 : در جلوی باکس ۲ هم باید حروف و اعدادی رو که در تصویر جلوش میبینید رو بنویسید .
خوب حالا کدها رو که وارد کردید کار تمام است و باید روی Finish Registration کلیک کنید .
تبریک میگم بهتون ، مراحل ثبت نام تمام شد به همین راحتی و الان شما یک حساب در نئوباکس دارید و به راحتی میتونید پول درآوردن رو شروع کنید .
حالا شما حسابتون فعال شده، و باید از طریق همون Username و Password که دارید وارد سایت بشید ، مطالب بعدی رو هم همینطور ادامه بدین و بخونید تا بدونید چطوری وارد سایت بشید .

قدم سوم : مراحل ورود به حساب کاربری تان در سایت Neobux

خب شما در مرحله قبلی یک حساب در سایت نئوباکس باز کردید، و الان باید با همون Username و password که دارید ، وارد حسابتان در سایت نئوباکس بشید .

برای Login کردن یا ورود به حسابتان ، ابتدا وارد صفحه اصلی سایت نئوباکس بشید ، برای ورود به صفحه اصلی سایت نئوباکس اینجا کلیک کنید
بعد از کلیک کردن شما وارد صفحه اصلی سایت نئوباکس میشید که شبیه تصویر زیر هست . و باید روی گزینه Login که در سمت راست بالای سایت قرار داره کلیک کنید ، تصویر زیر رو ببینید که بتونید محل لاگین رو پیدا کنید و روش کلیک کنید .




قدم چهارم : آشنایی با محیط کاربری حسابتان در Neobux

خب شما در مراحل قبلی در Neobux ثبتنام کردین و یک حساب کاربری ساختید و به راحتی تونستید وارد حساب کاربریتون بشید .

در این مطلب میخوام در مورد حساب کاربریتون و قسمتهای اون توضیح بدم و بگم هر قسمت چی هست و برای چه کاریه ، پس هنوز تا اینجا ، شروع به کار نکرده اید و هیچ پولی هم بدست نیاورده اید .

لطفا این مطلب رو کامل بخونید که با قسمتهای محیط کاربری حسابتان در سایت Neobux آشنا بشید ، در مطلب بعدی شروع به کار میکنیم و بهتون میگم که چطوری آگهی و تبلیغات رو کلیک کنید و پول دراوردن را شروع کنید .

صبر داشته باشید و همین طور بخونید و برید جلو …

بعد از اینکه ثبتنام کردید و با استفاده از Username و Passwordi که دارید ، توی سایت Login شدین ، یعنی وارد حساب کاربریتون شدین ، توی صفحه حسابتان ( قسمت بالای صفحه ) ، میتونید یوزرنیمتان راببینید ، روی Username کلیک کنید و بعد از کلیک کردن صفحه زیر رو میبینید .

تصویر زیر ،نمایی از تصویر حساب کاربری من هستش.



شماره ۱۰ : روش نوشته View Advertisement یعنی دیدن تبلیغات، اینجا همون جای اصلی سایت هست که شما هر روز باهاش سروکار دارید و با کلیک کردن روی این گزینه میتونید به صفحه تبلیغات وارد بشید و یکی یکی روی تبلیغات کلیک کنید و برای دیدن هر کدام مبلغی پول به حسابتان میاد. ( لطفا فعلا روی اگهی ها کلیک نکنید ، چون مطلب بعدی به طور کامل در مورد کلیک بر رو آگهی ها و نحوه کار با آنها هست ) پلیز صبور باشید صبور .

شماره ۱۱ : نام این قسمت هم Offers هست ، اگه موس رو بگیرید روی این گزینه میبینید که خودش ۳ تا زیرشاخه داره شامل :


NeoPoints
NeoCoins
Mini Jobs


شماره ۱۲ : این گزینه روش نوشته Chat که در فارسی یعنی گپ زدن و همه دوستانی که با اینترنت آشنا هستند ، به خوبی میدونند چت یعنی چی . وقتی روی چت کلیک کنید میتونید اونجا با چندین زبان البته بجز فارسی ، با اعضای سایت صحبت کنید ، و اگه سوالی داشتید میتونید اونجا مطرخ کنید و جوابش رو بگیرید ، دقت کنید که در روز اول ثبت نام معمولا نمیتونید وارد چت روم بشید ، باید یکی دو هفته بگذره و چند اگهی کلیک کنید که سایت بدونه شما فعال هستید ، بعد گزینه چت رو براتون فعال میکنه .
هر زمان گزینه ها به رنگ سبز بود یعنی فعال هستند و اگه خاکستری بودند یعنی غیر فعال هستند .

شماره ۱۳ : این قسمت مربوط به انجمن های سایت هستش ، در قسمت انجمن ها ، معمولا اعضای سایت میان نظراتشون رو و اینکه چقدر پول تا به حال از سایت گرفته اند و شرایط حسابشون رو مینویسند و همچنین مدیر سایت هم در قسمت فروم ها اخبار سایت رو میذاره و خیلی چیزهای دیگه میشه توی این فرومها یاد گرفت .

شماره ۱۴ : روی این گزینه نوشته FAQ که مخفف Frequently Ask Question به معنای سوالات متداولی هست که معمولا برای کاربران پیش میاد ، در این قسمت در مورد تقریبا همه موارد سایت یکسری سوال و جوابها از طرف مدیریت سایت گذاشته شده که میتونید ازش استفاده کنید و خیلی از موارد سایت رو در این قسمت ببینید .

شماره ۱۵ : عکس یک پرچم رو نشون میده ، اگه موس رو روش نگه دارید ، عکس پرچم چند کشور رو نشون میده که پرچم هر کشوری رو که کلیک کنید ، زبان سایت تبدیل به زبان همان کشور میشه ، ولی شما همیشه بذارید روی انگلیسی باشه ، البته اگه با زبانهای دیگر کشورهای موجود در لیست آشنایی کامل دارید ، میتونید تغییرش بدید .

از بالای صفحه حسابتان که نگاه کنید ، در ردیف سوم از بالا ، یک دسته ۴ تایی منو دیگه وجود داره که شبیه تصویر زیر هست :



شماره ۱۶ : روی این گزینه نوشته Extend به معنای توسه دادن و ارتقا دادن هست ، هر زمان که بخواهید نوع عضویتتون رو در Neobux ارتقا بدین باید از این گزینه استفاده کنید ، مثلا بعد از مدتی خواستید از عضویت ثابت به طلائی تبدیل بشید و بالاتر
( مجددا اعلام میکنم که در مطالب آینده در مورد نوع عضویت کامل شرح داده ام )

شماره ۱۷ : روی این گزینه نوشته Advertise یعنی اگهی یا همون تبلیغ ، اگر شما بخواهید در سایت تبلیغات کنید باید از این گزینه استفاده کنید ، فراموش نشه که برای تبلیغ کردن در neobux باید هزینه پرداخت کنید . که البته فکر نمیکنم شما با این مورد کار خاصی داشته باشید فعلا .

شماره ۱۸ : اینجا نوشته Referral ، یعنی زیرمجموعه ، اگر بخواهید از سایت زیر مجموعه اجاره کنید یا همون Rent referral ، باید از این گزینه استفاده کنید ( در این مورد نیز یک مطلب جدا نوشته ام که در مطالب بعدی میتونید بخونیدش کامل و خیلی هم مهم هست لطفا همین الان نرید و وقتی بهش رسیدین بخونیدش )

شماره ۱۹ : روی این قسمت نوشته Your Payment یعنی پرداختی شما ، و هر زمان که موجودی حساب شما بالای ۲ دلار باشه این گزینه سبز میشه یعنی فعال میشه و شما میتونید روی این گزینه کلیک کنید و موجودیتون رو به حساب شخصیتون انتقال بدین که فکر کنم شیرین ترین قسمت همینجا باشه .

فراموش نشه که حداقل پرداختی از طرف Neobux به اعضای سایت ، ۲ دلار هست . ( در این مورد نیز در مطالب بعدی توضیح داده ام ، فعلا فقط بدونید که این گزینه چیه ) .
خوب دوستان خوبم ، اینها قسمتهای مهم حساب کاربری شما بود که لازم دونستم بهتون بگم ، و بقیه مواردی هم که در حسابتون میبینید تقریبا مشخص هستند که هر کدوم چی هستند ، ولی چنانچه درمورد هر کدام از قسمتها براتون سوالی پیش اومد در صفحه Facebooke من سوالتون رو ارسال کنید که جواب بدم .

خوب حالا دیگه وقتش رسیده که کار اصلی یعنی دیدن تبلیغات و اگهی ها رو شروع کنید و پول دربیارید و روز به روز به درامدتون رو اضافه کنید .



به مطلب بعدی یعنی قدم پنجم بریم ببینیم نحوه دیدن اگهی ها چطوره و چطوری پول به حسابمون میاد .

لطفا مطالب رو همین طور پشت سر هم بخونید که وقتی به مطلب مربوط به تخصصی ترین استراتژی شخصی من رسیدین ، مشکلی نداشته باشید و به راختی بتونید شما هم استراتژی من رو روی حسابتون پیاده کنید و هر ماه به پول میلیونی برسید .

قدم پنجم : دیدن اگهی ها

از قدم اول تا قدم چهارم ، شما به خوبی در سایت Neobux ثبت نام کردید و یک حساب برای خودتون درست کردید و به راحتی هم وارد حساب شدید و با محیط کار در حسابتون هم تقریبا آشنا شدین .

حالا دیگه وقتشه که کار رو شروع کنید و حسابتون رو فعال کنید که روز به روز پر از دلار بشه و حسابی بهتون خوش بگذره .

برای شروع کار باید روی اگهی های موجود در حسابتون کلیک کنید و پول دریافت کنید .

چطوری ؟
ببینید دوستان خوبم ، از طرف سایت نئوباکس ، هر روز تعداد مشخصی آگهی و تبلیغات میاد توی حساب کاربری شما ، که این آگهی ها به چند دسته تقسیم میشوند و هر کدام یک قیمت مشخصی دارند ، و شما هر زمان که روی این آگهی ها و تبلیغات کلیک کنید و بذارید به طور کامل آگهی باز بشه ، مقدار مبلغ تعیین شده برای اون آگهی همون لحظه میاد توی حسابتون که میتونید با چک کردن موجودی حسابتون این مورد رو ببینید ، قیمت هر آگهی هم روش نوشته شده و شما همرو کلیک کنید .



بهترین استراتژی در نئوباکس

شاید براتون سوال باشه که هر ماه چه مقدار میتونیم از کلیک کردن این آگهی ها در بیاریم ؟

اگه شما هر روز هر چی آگهی میاد توی حسابتون رو ، کلیک کنید و ببینید، هر ماه بین ۱ الی ۵ دلار به حسابتون میاد ( که این مبلغ بستگی به تعداد اگهی ها ، نوع اگهی ها و نوع عضویت شما دارد )
هر روز هم تقریبا ۱۰ دقیقه وقت شریفتان را خواهد گرفت .

ولی کجاست پول میلیونی که من میگم ؟ اگه هر روز آگهی ها رو کلیک کنیم فقط ماهی ۱ دلار الی ۵ دلار میتونیم دربیاریم پس پول میلیونی از کجا میاد ؟

با من باشید تا پایان مطالب که بهتون بگم که پول میلیونی چقدر راحت و از کجا میاد البته با راهکارهای من و به کارگیری استراتژی تخصصی من که به زودی در مطالب بعدی خواهید خواند. لطفا سریع نرید سراغش ، بخونید تا برسید بهش .

خوب بگذریم ، داشتم در مورد اگهی ها فعلا میگفتم ، همین طور هر روز باید این اگهی ها رو کلیک کنید . که در زیر روش و قوانین مربوط به کلیک کردن رو من براتون توضیح میدم تا به راحتی بتونید این کار رو انجام بدید :

وقتی وارد حساب کابریتون توی سایت Neobux شدید ، در قسمت بالای سایت در منوی ردیف دوم، باید روی گزینه View Advertisements کلیک کنید .
وقتی روی گزینه View Advertisements کلیک کنید وارد صفحه آگهی ها میشید که شبیه تصویر زیر هست .



و حالا باید آگهی ها رو یکی یکی کلیک کنیم ، و هر زمان که اولی تموم شد باید برید سراغ بعدی و نکته مهم اینکه تا زمانی که آگهی اولی داره باز میشه نباید پنجره دیگه ای باز کنیم و باید بذاریم تا اون آگهی کامل باز بشه بعد بریم سراغ بعدی .

وقتی روی یک اگهی کلیک میکنیم ، یک دایره قرمز رنگ وش ظاهر میشه ، شبیه تصوصر زیر و باید روی اون دایره کلیک کنید تا اگهی توی صفحه جدید باز بشه .




همان طور که میبینید به انگلیسی توی این صفحه جدید که باز شده ،نوشته شده درحال انتظار برای باز شدن آگهی ، و در طول این مدت نباید هیچ صفحه جدید باز کنید تا آگهی به طور کامل باز بشه و این پنجره را هم به هیچ عنوان نبندید
وقتی آگهی به طور کامل باز شد چند ثانیه بعد یک پیغام میاد بالای همین پنجره که شبیه عکش زیر هست ، باید منتظر باشید تا پیغام زیر ظاهر بشه




وی پیغامی که اومده ، به زبان انگلیسی نوشته شده که اگهی شما معتبر هست و اینقدر هم به حساب شما واریز شد ، برای مثال ، قیمت این اگهی که من کلیک کردم ، همونطور که از شکل میبینید ۰٫۰۰۱ دلار هست و وارد حساب من شد .
حالا کار این آگهی تموم شد و میتونید روی گزینه Close که با فلش مشخص شده بزنید و این پنجره رو ببندید و برید شراغ اگهی بعدی ، گاهی اوقات با زدن روی گرینه Close بسته نمیشه و میتونید از ضربدر قرمز رنگ در گوشه سمت راست بالای صفحه استفاده کنید و این پنجره رو ببندید .

خب به همین صورت هر روز چند دقیقه وقت میذارید و این آگهی ها رو به همین صورت کلیک میکنید و پولش هم همون لحظه میاد به حسابتون .
حالا به اتفاق هم بریم سراغ مطلب بعدی یعنی افزایش درآمد ماهیانه از ۵ دلار به چند میلیون تومن با گرفتن ریفرال ( Refrral ) یا همون زیرمجموعه

بهترین استراتژی جهت افزایش درامد در نئوباکس

این مطلب یعنی این استراتژی فکر کنم مهمترین مطلب باشه برای شما دوستان ، توی این مطلب چی میخوام بگم ؟

ببینید دوستان ، همان طور که میدانید ، چندین میلیون نفر در سایت نئوباکس در حال فعالیت هستند و هر کسی برای رسیدن به درآمد بالا ، مطمئنا راههای خیلی زیادی رو امتحان کرده و در خیلی از مراحل تلاشش بیهوده بوده .

بعضی از شماها هم فکر میکنید که فقط بریم توی نئوباکس چندتا زیرمجموعه بگیریم و ۱۰ دقیقه در روز هم وقت بذاریم ، سر ماه هم چند میلیون بیاد توی حسابمون ، درسته ؟
این درسته ولی به شرطی که راه صحیح رو پیش بگیرید و اگه اشتباه کوچکی بکنید ، به این پول نمیرسید و شاید هم برسید ولی در مدت زمان خیلی خیلی طولانی . خوب بگذریم ، من این استراتژی رو توی ۹ مرحله مینویسم که بخوبی بتونید عملیش کنید و خیلی زود به هدفتون برسید .



مرحله اول : صبر و حوصله و کلیک کردن به مدت یک ماه
از روزی که شما توی نئوباکس ثبت نام میکنید باید تقریبا به مدت یک ماه ، هر روز هر چی آگهی میاد توی حسابتون رو کلیک کنید ، فراموش نشه که توی این یک ماه ، هر زمان که به اینترنت دسترسی داشتین ، و هر زمان که وقت داشتین ، روزی چند بار به حسابتون سر بزنید چون بعضی مواقع یکسری آگهی میاد براتون که اگه روشون کلیک نکنید میپره .(توضیح این نکته که با روش دیگه ای که یادتون میدم نیازی به صبر کردن برای یک ماه نیست و در عرض چند روز میتونید رفرال اجاره کنید.)

پس فراموش نشه که توی این یک ماه هر روز و هر زمان که رسیدین روزی هر چند باری که شد کلیک کنید ، کلیک کنید کلیک کنید ، هر روز کلیک کنید ، هر روز کلیک کنید ، دقیقا کاری که من روزهای اول کردم .
توی این مرحله باید خیلی صبور و امیدوار باشید، شما تا یکماه که آگهی ها رو کلیک کنید ، در طول این یکماه ، تقریبا ۱ دلار پول میاد توی حسابتون و انصافا نذارید حتی یکدونه آگهی از زیر دستتون بپره ، همشو کلیک کنید .

البته اگه یه خورده زبان انگلیسیتون خوب باشه و بتونید مینی جاب کار کنید، ممکنه کمتر از یک ماه به این ۱ دلار برسید .البته به ۰٫۶ هم که برسید و اگه دیدین صبر ندارید حتما ریفرال اجاره کنید ۳ تا دونه.
اگه صبر و حوصله نداری ، همین الان بیخیال شو و وقت خودت رو نگیر ، ولی اگه هدفت برات مهمه و میخوای به درآمد ثابت چند میلیون در ماه برسی ، پس صبر داشته باش و کلیک کن ، کلیک کن، کلیک کن .



و نکته اینکه اگر کسی صبر و حوصله نداره میتونه یک مقدار پول اولش سرمایه گذاری کنه ، تقریبا ۵ الی ۱۰ دلار ، که دیگه این یک ماه این همه چشم انتظار نمیونه ،و بتونه با این ۱۰ دلار کلی کارهاش رو پیش ببره . گذاشتن این ۱۰ دلار هیچ کاری نمیکنه ، فقط اینکه شما رو زودتر به هدفتون یعنی درآمد میلیونی میرسونه ، و اگه صبر و حوصله دارید بهتره پول نذارید و فقط کلیک کنید ، این نکته رو گفتم برای اونهایی که نمیتونند صبر کنند .

مرحله دوم : انتقال پول از Main balance به Rental balance

وقتی به یک دلار رسیدین ، این یک دلار درواقع توی Main Balance یا همون حساب اصلی شما هست ، و برای خرید ریفرال ، باید این یک دلار رو به Rental balance انتقال بدین ، یادتون نره ، برای خرید ریفرال و ارتقا عضویت و یا هر خرید دیگه ای ، باید پول از حساب اصلی ( Main Balance ) به Rental Balance بره و از اونجا استفاده کنید ، یا اینکه مستقیم رنتال بالانس رو با حساب بانکیتون شارژ کنید . ( البته اگه صبرتون زیاد نبود ، نیازی نیست به یک دلار برسید ، به ۰٫۶ که رسید میتونید کار انتقال رو انجام بدین )

چطوری این انتقال رو انجام بدین ؟
در قسمت سمت راست حسابتون ، یک گزینه ای داره به نام Rental balance ،و کنار همین رنتال بالانس ، یک علامت + وجود داره و شما با کلیک کردن روی این علامت میتونید به صفحه انتقال پول به Rental balance وارد بشید ،


روی علامت + کنار رنتال بالانس که کلیک میکنید ، یک صفحه جدید باز میشه شبیه تصویر زیر و میگه از کجا میخوای پول به این حساب بریزید ؟




همون طور که میبینید، چند گزینه داره به نامهای Main balance و Paypal و Payza و Neteller یعنی شما میتونید از این ۴ تا جا یا از این ۴ تا حساب ، به rental balance پول انتقال بدین ، Paypal و Payza و Neteller ، درواقع حسابهای بانکی شما هستند ، این برای اونهایی هست که صبر و حوصله ندارند و باید از حساب بانکیشون پول انتقال بدن .
و یک گزینه دیگه وجود داره به نام Main Balance ، این همون حساب اصلی شما هست که هر چی کلیک کردین ، پولش رفته توی این حساب ، و حالا میتونید این آقای main balance رو کلیک کنید و پولی که توی main Balance هست رو به Rental balance انتقال میدین . الیته وقتی روش کلیک کنید یک صفحه دیگه باز میشه که میگه چقدر میخوای انتقال بدی؟ مبلغ رو انتخاب میکنید و اکی رو میزنید و کار تمام میشه ، به همین راحتی ، درواقع شما مبلغ یک دلار رو انتخاب میکنید و الان شما یک دلار پول توی rental balace دارید و میتونید با این مبلغ خرید کنید و یا زیرمجموعه یا همون referral اجاره کنید .

مرحله سوم : اجاره کردن زیرمجموعه یا Rented Referral



حالا یک دلار پول توی rental balance هست و میتونید باهاش ریفرال اجاره کنید ، هر بار که میخواهید ریفرال اجاره کنید باید اول پول انتقال بدین بعد اجاره کنید ، چون برای خرید ریفرال و یا خرید و ارتقاع عضویت ، سیستم فقط از Rental balance میتونه پول برداره .

بعضی از دوستان شاید صبر نداشته باشند یک ماه کلیک کنند برای این یک دلار ، و بخوان خیلی زودتر از یک ماه و تعداد ریفرال بیشتری اجاره کنند ، چاره چیه ؟

شما که صبر ندارید، باید از حساب Paypal یا Payza یا Netteler که دارید ، چند دلاری پول به Rental balance انتقال بدین ، همون طور که دیدین توی صفحه انتقال پول ، لینک این حسابها هم وجود داره و بجای main balance میتونید این حسابها رو انتخاب کنید و از این حسابها انتقال بدین .( در مطالب بعدی در مورد این حسابها کامل توضیح میدم )

خوب همون طور که میدونید، قیمت خرید هر ریفرال اجاره ای یا رنتد ریفرال ۰٫۲ دلار هست ، و حداقل تعداد ریفرالی که شما میتونید اجاره کنید ۳ تا دونه هست ، کلا بسته های چندتایی داره ، مثل ۳ تایی، ۵ تایی، ۱۰ تایی، ۲۰ تایی، ۳۰ تایی، تا ۲۰۰ تایی.

و وقتی در حسابتون رو گزینه Rent Referral کلیک کنید ، این بسته ها رو میتونید بینید و به اندازه پولتون ، بسته مورد نظر رو انتخاب کنید .

همان طور که گفتم ، قیمت هر ریفرال ۰٫۲ هست و شما با یک دلار میتونید ۵ تا ریفرال بخرید ، ولی شما این کار رو نکنید و فقط ۳ تا ریفرال برای بار اول اجاره کنید و بذارید مبلغ ۰٫۴ دلار توی حسابتون بمونه .



چرا اینقدر بذارید توی حسابتون بمونه ؟
چون از روزی که ریفرالها رو اجاره میکنید ، درواقع برای یک ماه اجاره کرده اید به مبلغ ۰٫۲ دلار برای هر کدام ، و ممکنه بعد از چند روز این ریفرالها به هر دلیلی کار نکنند و وقت نداشته باشند بیان کلیک کنند.

و شما وقتی میبینید یک ریفرال برای چند روزی کار نمیکنه ، میتونید با یک ریفرالی که فعال هست عوضش کنید ، و هزینه تعویضشم برای هر یک دونه ریفرال میشه ۰٫۰۷ دلار ،

یادتون نره که این ریفرالها که اجاره میکنید مثل خودتون انسان هستند و عضو سایت نئوباکس هستند ولی چون زیرمجوعه کسی نیستند، سایت اینارو میده اجاره و یک پولی برای خودش میگیره و خو ریفرالها همئ نمیدونند که به صورت اجاره ای زیرمجموعه یک نفر مثل شما یا من هستند .

هر زمان که شما این ۳ تا دونه ریفرال رو اجاره کردین ، در قسمت حسابتون ، یک گزینه داره به نام Rented referral ، وقتی روی این گزینه کلیک کنید ، صفحه اطلاعات ریفرالهاتون میاد و اونجا دقیق مینویسه که این ریفرال از چه روزی اجاره شده و تا چه روزی مهلتش تموم میشه و روزی چند تا کلیک زده ، بالای همین صفحه که اطلاعات ریفرالها هست ، یه گزینه ای وجود داره به نام Aoutopay ، تصویر زیر رو ببینید، این تصویر صفحه ریفرالهای منه ، گزینه Aoutopay رو هم با یک فلش مشخص کردم و فعال هم هست .

شما باید از روزی که ریفرال میگیرید ، این گزینه Aouto pay رو روی Enable بذارید، درواقع دوتا گزینه داره ، یکیش Enable هست یعنی روشن، و یکیش Disable هست یعنی خاموش . و شما باید روی روشن بذارید .



آتوی پی ( AutoPay ) یعنی چی و برای چه کاریه ؟

اگه شما Autopay رو روشن یا همون Enable کنید ، هر ریفرال که کلیک بزنه ، خود سیستم به طور اتومات ، میگه که این ریفرال فعاله و یک روز دیگه اجارش رو تمدید کن ، و برای یک روز مبلغ ۰٫۰۰۵۷ از حسابتون کم میکنه ، درواقع اگه آتوپی روشن باشه ، شما مبلغ تمدید اجاره برای اون ریفرالهایی که دارید رو با ۱۵% تخفیف میگیرید و سیستم از همون مبلغی که توی رنتال بالانس اضافه دارید کم میکنه و مدت اجاره را بیشتر میکنه .
حالا شما ۳ تا ریفرال دارید و هر ریفرال معمولا ۴ تا کلیک در روز میزنه و به ازای هر کلیک ، میلغ ۰٫۰۰۵ میاد توی حساب شما ، چون عضویت شما فعلا استاندارد هست ، فعلا به ازای هر کلیک ۰٫۰۰۵ میاد توی حسابتون ، ولی وقتی حسابتون طلائی بشه، برای هر کلیک که ریفرالهای اجاره ای میزنند ۰٫۰۱ دلار میاد توی حسابتون .
و فراموش نشه که این ریفرالها ممکنه یک روز مثلا یکیشون کلیک نکنه و یا کمتر از ۴ تا کلیک کنه ، ولی براساس تجربه من ، شما در نظر بگیرید که هر ریفرال روزی ۲ تا کلیک میزنه ، پس حسابتون اینطوری میشه .

۳ تا ریفرال دارید، و هر کدام روزی به طور میانگین ۲ تا کلیک میزنند و به ازای هر کلیک ۰٫۰۰۵ دلار میاد توی حسابتون :
۳*۲=۶ click
۶*۰٫۰۰۵=۰٫۰۳ per day
۰٫۰۳*۳۰ = ۰٫۹ per month
پس با این ۳ تا ریفرال ، حداقل روزی ۰٫۰۳ دلار و ماهی ۰٫۹ دلار به حسابتون میاد و ۴ دلار هم دوباره خودتون کار میکنید ، تقریبا میرسه تا نزدیک۶ دلار .
لطفا اگه میخوای زود به هدفت برسی ، فعلا از حسابت پول برندار ، و با این۶ دلار حالا میتونید ۳۰ تا ریفرال دیگه اجاره کنید ،
مرحله چهارم : ادامه اجاره کردن ریفرالها به طور پیوسته


حالا دیگه حساب کار اومده توی دستتون ، و هی موجودی حسابتون روز به روز بیشتر میشه و برای ۱۵ روز بعدی دوباره میتونید ۱۰ تا ریفرال دیگه بگیرید ، و همین طور چون تعداد ریفرالها میره بالا ، درواقع درامد شما میره بالا و شما میتونید ، زودتر دسته بعدی ریفرالها رو اجاره کنید .

همین طوری ادامه بدین ادامه بدین ادامه بدین ، مثلا بعد از ۲ الی ۳ ماه به یه جایی میرسید که میتونید هر ۷ روز یک بار تقریبا ۱۰ الی ۵۰ تا ریفرال اجاره کنید .

همینطور ادامه بدین به اجاره کردن ریفرال ، هر چی درمیارید فقط باهاش ریفرال اجاره کنید .
در حالت عضویت استاندارد ، شما میتونید تا ۳۰۰ ریفرال اجاره کنید ، پس این کار رو همینطوری ادامه بدین تا به ۳۰۰ ریفرال برسید ، فکر کنم به ۴ الی ۵ ماه نکشه که بتونید این ۳۰۰ تا ریفرال رو بخرید .

خب حالا شما بعد از چند ماه ۳۰۰ تا ریفرال دارید و عضویتتون هم فعلا استاندارد هست ، حالا توی این موقعیت چقدر درامد دارید؟
۳۰۰ تا ریفرال به طور میانگین روزی ۲ تا کلیک بزنند و به ازای هر کلیک ۰٫۰۰۵ دلار میاد توی حسابتون
۳۰۰*۲= ۶۰۰ click per day
۶۰۰*۰٫۰۰۵= ۳ Dollars per day
۳*۳۰= ۹۰ Dollars per Month



پس دیدین خیلی راحت بعد از چند ماه بدون اینکه یک تومان از جیبتان پول بذارید ، ماهی حداقل ۹۰ دلار فقط از ریفرالهای اجاره ای میتونید در بیارید با روزی ۱۰ دقیقه وقت گذاشتن و کلیک کردن روی اگهی ها.

و ممکنه ریفرال مستقیم هم بگیرید، و همچنین خودتون هم دارید هر روز کلیک میکنید گاهی ممکنه که ریفرالهای اجاره ای بیشتر کلیک کنند ، و این مبلغ به بالای ۱۰۰ دلار برسه ، که یه مقداریش رو آتو پی کم میکنه یا اجاره ماهیانه که چون اتوپی فعال هست ، اون چیزی نمیشه .
پس الان شما ۳۰۰ تا ریفرال دارید با ماهی بین ۹۰ الی ۱۰۰ دلار درآمد ، دلار هم که فعلا ۳۰۰۰ تومانه یعنی درامد شما تا اینجا میشه ماهی ۳۰۰ هزار تومان .

یادتون نره دوستان ، اگه یک روز شما آگهی هاتون رو کلیک نکنید، روز بعد نمیتونید از ریفرالها سودی کنید ، این قانون سایت هست ،
و نکته مهمتر اینکه : از روزی که ریفرال میگیرید، سعی کنید هر روز در یک ساعت مشخص که میدونید وقتتون آزاده اگهیهاتون رو کلیک کنید .
مرحله پنجم : ارتقا عضویت از استاندارد به طلائی یا همون Golden

خوب شما تا مرحله چهارم ۳۰۰ تا ریفرال را گرفتید و تقریبا ماهی تا ۱۰۰ دلار هم درامد دارید ، حالا وقتشه که با درامد ماه اول ، عضویتتون رو از حالت استاندارد به حالت طلایی تبدیل کنید .
عضویت Golden یا همون طلایی ، قیمتش ۹۰ دلار هست و شما باید ۹۰ دلار توی حساب داشته باشید که بتونید ارتقا عضویت بدین .



خوب اگر عضویتتون از استاندارد به طلائی تبدیل بشه ، چه اتفاقی میافته ؟
در حالت استاندارد دیدیم که به ازای هر کلیک از جانب ریفرالها ، مبلغ ۰٫۰۰۵ دلار به حساب شما واریز میشد ، ولی در حالت طلایی این مبلغ دوبرابر میشه ، یعنی به ازای هر کلیک از جانب ریفرالها ، مبلغ ۰٫۰۱ دلار به حساب شما میاد .
یعنی اگه ۳۰۰ ریفرال اجاره ای داشته باشید و هر کدام به طور میانگین روزی ۲ تا کلیک بزنند ، و به ازای هر کلیک هم ۰٫۰۱ به حساب شما بیاد ، تقریبا ماهی ۱۸۰ دلار میاد به حسابتون ، این یعنی بعد از یک ماه ، درآمدتون دوبرابر میشه .

۳۰۰ referal*2 click per day= 600 click per day
۶۰۰ click*0.01= 6 Dollars Per day
۶*۳۰= ۱۸۰ Dollars per month

خوب حالا شما ماهی ۱۸۰ دلار درآمد دارید و فرض میکنیم که ۴۰ دلارش هم به دلیل اتوپی ازتون کم میشه و خالص تقریبا ماهی ۱۴۰ دلار براتون میمونه .

مرحله ششم : شروع مجدد به اجاره کردن ریفرالها

شما الان در حالت طلائی هستید و ۳۰۰ تا هم ریفرال دارید ، و نکته اینکه ، در حالت طلائی شما میتونید تا ۲۰۰۰ تا ریفرال اجاره کنید .

و توی این مرحله دیگه هر ماه بالای ۱۰۰ دلار میاد توی حسابتون و هر ۷ روز یک بار میتونید ریفرال اجاره کنید ، مثلا هر ۷ روز میتونید ۳۰ الی ۵۰ تا ریفرال اجاره کنید ، چون پولش رو دارید .

همینطور ادامه میدین به اجاره کردن ریفرال ، هر چی درمیارید باهاش ریفرال اجاره کنید . تا ریفرالهاتون برسه به ۲۰۰۰ تا .
حالا وقتی ریفرالهاتون رسید به ۲۰۰۰ تا و عضویتتتون هم طلایی بود ، درامد شما به صورت زیر میشه .
شما ۲۰۰۰ تا ریفرال دارید، هر ریفرال به طور میانگین روزی ۲ تا کلیک میزنه ، و به ازای هر کلیک ۰٫۰۱ دلار به حساب شما میاد.



۲۰۰۰*۲=۴۰۰۰ click per day
۴۰۰۰*۰٫۰۱=۴۰ dollars per day
۴۰*۳۰= ۱۲۰۰ Dollars per day

پس در این مرحله شما الان ماهی ۱۲۰۰ دلار درآمد دارید ، یعنی روزی ۴۰ دلار ، و به راحتی هم میتونید هزینه اجاره ماهیانه را بدین و هم ماهی حداقل ۵۰۰ الی ۷۰۰ دلار بریزید توی حساب شخصیتون که بعدا راهش رو بهتون میگم ، هر دلار هم الان ۳۰۰۰ تومانه ، درواقع ۷۰۰ دلار میشه ۲ میلیون و صد هزار تومان .
دیدین که خیلی راحت کمتر از یک سال ، دارید ماهی ۲ میلیون و صد هزار تومان برداشت میکنید .
حالا صبر کنید ، خیلی بیشتر از اینها میتونید بردارید . فعلا پول برداشت نکنید تا به مرحله بعدی بریم .

مرحله هفتم : تغییر عضویت از حالت طلائی به حالت ثابت یا Ultimate

خوب شما الان دیگه ۲۰۰۰ تا ریفرال دارید، عضویتتون هم طلائی هست ، هر ماهی هم بالای ۱۰۰۰ دلار درامد دارید ، حالا وقتشه که عضویتتون رو به حالت ثابت تبدیل کنید .

برای خرید عضویت ثابت هم باید ۸۹۰ دلار بدین ، که این پول هم توی حسابتون دارید و خیلی راحت میتونید بخرید .



وقتی عضویتتون ثابت بشه ، شما میتونید تا سقف ۴۰۰۰ تا ریفرال اجاره کنید ، و به ازای هر کلیک از جانب ریفرالها ، همون ۰٫۰۱ دلار میاد به حسابتون و برای بعضی از کلیکهاشون ۰٫۰۲ میاد به حسابتون .
مرحله هشتم : شروع به اجاره مجدد ریفرالها

خوب حالا شما دیگه عضویتتون ثابت هست و میتونید تا سقف ۴۰۰۰ تا ریفرال اجاره کنید ، دیگه هر ماه و هر هفته هم پول خیلی زیادی داره به حسابتون میاد و هر ۷ روز یک بار میتونید تا سقف ۱۵۰ تا ریفرال اجاره کنید .
همین طوری هی اجاره کنید اجاره کنید اجاره کنید ، تا ریفرالهاتون به ۴۰۰۰ تا برسه .

وقتی عضویتتون ثابت باشه و ۴۰۰۰ تا هم ریفرال داشته باشید و به ازای هر کلیک از جانب ریفرالها ۰٫۰۱ دلار به حساب شما بیاد ، درآمد ماهیانه شما به صورت زیر میشه :

۴۰۰۰ *۲= ۸۰۰۰ clicks per day
۸۰۰۰*۰٫۰۱= ۸۰ Dollars Per day
۸۰*۳۰= ۲۴۰۰ Dollars per month



دیدین که در این حالت شما هر ماهی ۲۴۰۰ دلار درآمد دارید ، که از این مبلغ باید تقریبا ماهی ۷۰۰ دلار برای اجاره این ۴۰۰۰ تا ریفرال بدین ، چون اجاره برای طولانی مدت میکنید و تا ۳۰% تخفیف داره ، و اجاره ماهیانه را که بدین ، ماهی ۱۷۰۰ دلار براتون میمونه.
یعنی شما فقط از ریفرالهای اجاره ای حداقل ماهی ۱۷۰۰ دلار میتونید برداشت کنید ، دیگه هر چی هم خودتون کار کردین و هر چی هم ریفرال مستقیم گرفتین اضافه بر سازمانه .
و وقتی که عضویتتون به طلائی و یا به ثابت تغییر میکنه ، قیمت کلیکهای خوذتون هم میره بالا و فقط ماهی ۴۰ دلار تقریبا از کلیکهای خودتون درمیارید

حالا هر دلار که ۳۵۰۰ تومان باشه ، ۱۷۰۰ دلار میشه ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان برای هر ماه .
خیلی راحت با روزی ۱۰ دقیقه وقت .

حالا این درآمد فقط از یک سایت هست ، من الان دارم با ۵ تا سایت کار میکنم که به زودی اونها رو به ایمیل کسانی که زیرمجموعه من هستند میفرستم تا با اونها هم کار کنند، سیستم کاریشون هم مثل همینه .

پس دیدین که این کار هیچ سرمایه ای نمیخواد و فقط صبر میخواد و روزی ۱۰ دقیقه ، باز هم اعلام میکنم ، اگه اعتقادی به این سیستم نداری ، یا از الان بیخیال شید یا برای اینکه خیالتون راحت باشه وسطاش یه مقدار پول نقد کنید و به حساب شخصیتون بریزید که بدونید خیلی راحت میشه ازش پول گرفت.



و بعد از ۴۰۰۰ تا ریفرال باز هم میتونید ریفرال بگیرید ولی قیمت اجارشون بالاتر هست ف که فکر کنم دیگه نیازی نباشه ، با ۴ تا سایت که اینطوری کار کنید به راحتی میتونید ماهی ۱۰ میلیون تومان دربیارید ، برای هر کدام هم انصافا فقط ۱۰ دقیقه وقت لازمه چون من الان دارم با بیست تا (۲۰) سایت کار میکنم و
روزی ۱٫۳۰ الی ۳ ساعت براشون وقت میذارم و فقط اگهی هایی که برام میاد رو کلیک میکنم .